Jag ser Melbourne genom Fisheyes!

Hej! Köpte mig en lomography kamera förra veckan! Sjukt grym! Den har använder sig av film, precis som man gjorde förr, och har ett inbyggt Fisheye objektiv! Det blir så härliga bilder, helt otroligt!

FisheyeChris

FisheyeChristian

I lördags gick vi på ett wrap party för en film som spelades in i Melbourne för bara någon vecka sedan. Hans hjälpte till med Behind The Scenes materialet och var därför bjuden upp till festen på översta våningen i det väldigt stiliga lägenhets komplexet i Southbank. Utsikten var fantastisk! Från deras balkong kunde man se hela Melbourne City, vilket såg helt grymt snyggt ut på kvällen! Skulle inte ha något emot att bo där...

Video från balkongen. Inte jättegrym kvalitet. hehe.


Veckan som kommer nu blir det nog mycket jobb på Lindt. Chadstone Shopping Centre kommer vara öppet till midnatt varje dag och de två sista dagarna innan Jul blir det öppet 24timmar. Whoa!

Imorgon skall jag upp tidigt för att redigera en kortfilm för en advokat byrå i Melbourne. Det är deras Christmas Party video som jag har fått i uppdrag att klippa ihop åt de. Det skall allt bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0