Zombieland!

En. Lång. Dag. Känns som att jag gjorde jätte mycket igår. Hade en ledig dag från jobbet, men vaknade ändå upp klockan 8 på morgonen. Min kropp ville tydligen inte ha sovmorgon. Men jag har inget emot att gå upp tidigt, man får så mycket gjort då. Det var en solig fredag, så jag slängde på mig shorts och solbrillor och gick över till universitetet för att hälsa på några polare. En kaffe här en kaffe där.
Mitt på dagen tog jag med mig några vänner till Chadstone Shopping Centre för lite shopping, lunch och även bio. Kollade på The Informant starring Matt Damon, rolig film av regissören bakom Oceans 11 osv. Efter det åkte vi vidare till ett annat shopping center, Knox City och kollade på Zombieland! Hahah, vilken dag. Om vi bara hade klämt in lite golf också så hade den dagen vart fullpackad med det mesta..

När jag kom hem sökte jag även lite framför-kameran-jobb innan jag gick till sängs, och de ringde mig redan idag. Här går det fort. Hoppas det blir nåt av. Så länge jag får jobba i film industrin spelar det ingen roll om det är framför eller bakom kameran, är så grymt kul att göra båda!

Zombieland var grym! Den kan jag absolut rekomendera! Tycket det är riktigt kul när Horror mixas med Comedi och det fungerar riktigt bra! En av mina favorit-skådespelare har ett litet cameo i filmen också! Kolla in Zombieland!

Hoyts @ Chadstone

VäntaBuss
Tyvärr var det ingen som körde igår, så det blev vänta på bussen efter sena bion på Knox.

Ikväll blir det trippel födelsedags fest på Chapel St. för Marcos, Hannah och Rita! Plus att det är Bens födelsedag. Whoa, alla på en gång. Kul! Ska försöka ta lite bilder med som jag kan ladda upp imorgon. Hoppas ni har det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0