Spöken och Polsk mat!

Igår kväll åkte jag ner till Chapel St. för att äta middag med ett gäng vänner på en Rysk restaurang. Det visade sig att den var inte alls Rysk, utan Polsk! Det blev vodka, Polsk öl och pierogi (piroger) som smakade nästan precis som mammas egna! Riktigt gott var det!
Sen blev det åka hem och testa Ghostbusters till Xbox 360! Hur kul som helst! Jag älskar Ghostbusters! Har sett filmerna tusen gånger om! När jag var litet kidd hemma i Sverige brukade jag låna Ghostbusters till mitt Sega Mastersystem från kompisen Johan. Tyckte det spelet var nåt av det coolaste någonsin... Times change...

polskMat

PolishBitch VodkaShot

GhostbustersXbox360


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0