The new face of Chocolate.

Igår började jag på nya jobbet, sommarjobbet! Lindt Chocolate Cafe på Chadstone Shopping Centre, Australiens största shoppingcenter som har över 530 butiker! Kommer nog vara fullt upp över Jul tror jag...

Från början var det tänkt att jag skulle jobba enbart som barista, men de vill nu att jag även skall jobba som maitre d! Riktigt kul tycket jag! Tror anledningen till att jag skall jobba som maitre d' är att jag är en delicious european treat som passar perfekt som the new face of Lindt chocolate! hahah. Måste vara så...

In other news. Britney Spears floppade i Australien! Hennes konsert i fredags var tydligen så dålig att en stor del av publiken gick där ifrån! haha. Det går verkligen inte bra för henne.

PS, här vill jag bo:

drömhus



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Omddd! Give me choklaaaaaaad! Jag älskar ju lindt! :D



Och nice koja förresten :D

2009-11-10 @ 12:42:36
URL: http://naama.looozaaa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0