Vår i Melbourne!

Jag har jobbat en hel del det senaste på mitt nya sommarjobb. Men har även lyckats njuta lite av solen och värmen som den Australiensiska våren kommer med! För inte så länge sedan åkte vi upp till Mt Dandenong för att äta glass på omtalade Miss Marples Tea Room i den lilla byn Sassafras. Så sjukt god glass! Jag beställde en Miss Marples Sundea Best, med jordgubbar och allt möjligt gott på! Orkade inte äta upp hela, var så stor!

glass

Vi åkte sedan upp till Sky High, en topp på Mt Dandenong där man kan se hela Melbourne, och om man kommer på kvällen är det även det bästa stället att se solen gå ner över staden! Riktigt coolt. Köpte två små voodoo dockor också, haha, i en av Sassafras' små souvenir butiker för jag tyckte de såg grymma ut!

voodoo doll

iBilen

bentittar


Kommentarer
Postat av: Corners

Grymt! Var det berget vi åkte förbi när vi trippade?



Gulliga dockor. Har du använt dem än? Är det därför jag känner stickande smärtor i ryggen ibland nu för tiden? :P

2009-11-29 @ 02:24:56
Postat av: Christian

Hahah japp, woops där åkte din arm av... :P



Ja det var det berget vi nästan åkte vilse i när vi precis startade vår trip. hehe.

2009-11-29 @ 09:16:28
URL: http://www.youtube.com/looozaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0