We are students!

Igår hade jag de sista två lektionerna i min tre år långa film och video utbildning i Australien... Helt sjukt att tiden har gått så fort. Jag har fortfarande tre-fyra projekt som jag måsta avsluta, men jag har inga mer lektioner. Tre år av university awesomeness har kommit till an end! Det är dags att söka nya äventyr...

Sitter just nu i skolans bibliotek med min goda vän och partner in crime Hans Urbye. Vi går just nu igenom våra productions papper från våran kortfilm "Keisha" (f.d. Barefoot in the sand). Filmen är just nu i post-production stadiet då vi huvudsakligen arbetar med redigering och sound design (men även en hel del visual effects för att förbättra utseendet av våran film).

facebookandHans

Som ni kan se arbetar vi väldigt hårt... Oh facebook...


Kommentarer
Postat av: Golvelius

Awesome! Hur går det?

Klar snart eller? ELLER?

2009-10-03 @ 10:06:04
Postat av: Christian

Det går bra. Filmen måsta vara klar den 22 oktober... Så vi har allt lite tid kvar. :)

2009-10-04 @ 02:35:48
URL: http://www.youtube.com/looozaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0